Mr Bunny Diva Kampung

Mr Bunny Diva Kampung

Isnin, 12 November 2012

luve luve aqu

Aqu bermula kapel pda umur yg sgt muda. heheheh ^^  mklum la semua manusia mempunyai keiginan msing2 tmbh2 lagi umur mula hendak menigkat remaja :D .so sume bende pun nk try =.=.  tpi masih tidak keterlaluan la . . comfirm sume remaja pda mase kini 70% dh mempunyai pasangan kapel masing2 <3  . . 

oK .aqu dh nk mula start cter niew. . | mase umur aqu 12 thun aqu kapel dgn bdak jiran umah aqu .of course dye pompuan !! hehhehew dia keterunan bangali maybe la. sbab dia ade rupe skit2 bangali (: . . tpi aqu pun xtau la nape dia asyik diam jew klau dkt dgn aqu.. hmm membosn kn jewla.  dlm otak aku pkir dia nie bisu ke ape entah~ erghh!! cinta monyet time sekolah rendah hahahaha :D . . lpas aqu msuk skolh menegah aku dh xtgur dia. sbab dia ade kapel lain dh.  mase aqu form 2. aku dh mula ade akaun facebook so cri kapel2 dlm facebook jela. hehehehw ^^ cinta muka buku aqu pun bermula la <3 .wah indah nyer dpt kapel dgn si dia yg bernama _ r_fan .. dan aqu mula mnat pada bdak2 PLU!! hmmm. . dia bgi jew aqu ape aje yg aqu nak, tpi aku xboley dgn dia sbab faktor umur yg terlalu jauh..

mAse aqu form 2 last year aku kapel lak dgn bdak mne entah. aku dpt dia pun dri facebook jgak
dia seorg yg sgt cemburu sehinga kn aqu dgn sepupu aqu pun dia mrh2. . =.=" trus aku mntk clash~  | then mase form 3 kapel lak dgn  a_mar aku xboley
focus kt study pun ssah sbab aku sayg dia gler2 sbab dia slalu care psal aku. tpi bler nk dkt PMR aku clash dgn dia. sbab aku isau sgt time aku nk bljr je msti aku igt pda dia!! .. syukur lpas PMR aku dpt markah tinggi . ~alhamduliah~ maybe sbab dpt lupekn dia la kot . . 

aQu dh form 4. aku mula kapel dgn rmai2 bdak2 PLU . . fuhh mase tu tgh hot kt fb la katekn. skali chat sume nk..~!! saat indah aku x kekal. bler akaun facebook aku digodam. . huaaa sdih tgt :'( . .


mAse bulan enam thun 2012 wahhh!! aku temui dia yg aqu cinta. . dan aku sgt yakin dia syg jgak kt aqu :') walaupun dia agk kasar2 tpi aku x heran la. sbab dia slalu care about aqu. . meskipun dia jauh dimata aqu. namun aku rase dia dekat dihati aku. aqu x snguup kehilagan dia. sbab dia sentiasa sbar dgn peragai aqu yg suke majok lame2 . . 

SO nie jewla yg aqu boley share kt pembaca sume,tentang kapel2 aku, klau x perfect, sory la erkkk. sya bru bljr menulis blog ^^ . . huhuhuhu <3 luve u 



B i e l u v e a y a n g <3            

B u n y |  f l u b b e r

Tiada ulasan:

Catat Ulasan