Mr Bunny Diva Kampung

Mr Bunny Diva Kampung

Selasa, 13 November 2012

cinta setia yang berjauhan

muka buku telah menemukan cinta aku dan dia.dan aku percaya pada cinta muka buku. kerna ia benar2 tejadi pda diri aku. ^^ . . bertapa hebat nyer cinta dia pda aku <3


20/jun/2012 menjadi tarikh keramat.slm perkenaln kami pandang pertama <3 . mengenali dirinya adalah menjadi saat paling bahgia dalam hidup aku. . walau sehari aku tidak msj atau chat dgn nyer. aku rase hidup aku kosong!! ini mungkin hati aku sudah terpaut dgn hati nya. huhuhu ^^ cinta kamu telah menjadi kn aku tak tentu arah.bila cinta dri mu hadir bagai lena dri mimpi <3 . mmg benar kata hatiku,yang aku jatuh cinta pada mu . . biar ape sahaja cabaran yg melanda pda cinta kita, tpi kta tetap akan lalui bersama. . biar seribu bara api perlu kita rintangi. . namun aku akan tetap bersama kamu <3 ..


wAlaupun jarak antara kita terlalu jauh. aku sentiasa setia tngu kamu xpenah ade cinta lain yang wujud selain cinta suci dri kamu. . aku janji!! .walaupun setiap nafas ku berhembus,serta setiap darah ku mgalir selagi itulah kamu sentiasa berada dalm ingatan aku. . 


~ memang aku ingin sentiasa bersamamu. namun aku faham bahawa kita terlalu jauh., dan aku hanya berharap kn kamu utk setia bersama aku, sehingga kita dipertemukn suatu hari nanti. <3


aku hanya ingin kamu setia dgn aku..sehingga nafas ku berhenti (:








B U N Y | F L U B B E R 











1 ulasan: