Mr Bunny Diva Kampung

Mr Bunny Diva Kampung

Selasa, 13 November 2012

harapan untuk bersama


Dia mula wujud dlm hidup aqu. sudah sekian lama nya,!!~ dia insan yg sering membantu aku dlam apa juga kesusahan,.dia sering mengatakan yang dia sayang dan cinta pada aku, aku sgt bahagia apabila dia berborak dgn aqu melalui facebook dan talefon, aku sering mengharapkn dia menjadi milik aku.

:'( .namun harapan yang aqu dambar kn berkecai apabila. aku dpat mengetahui yang dia mempunyai kekasih.bertapa hancur nya hati aku tuhan saja yang tahu. . aku sering kali cuba untuk memberitahu kamu yang aku cinta pda kamu <|3 .namun apabila aku ingin katakan. kamu sering membuka cerita tentang kamu dan pasaggan kamu itu. . seribu satu perasaan mula timbul dalam hati aku... perasaan cemburu,pasti nyer wujud, demi allah aqu syg sgt pada kamu. .

suatu hari kamu ajak aku keluar bersama .. betapa gembira nya aqu, sehingga kan malam sebelum kta hendak jumpa. aku x biasa tidur,kerna asyik memikir kan kamu sahaja . .

semasa hari pertemuan kali pertama kta itu, aku lama menunggu kau di pondok bas, mase itu aku sgt sejuk awk . tpi sya tetap tnggu awak. kt situ. sebab sya nk gembira bersama awk.. sya tgu pkul 12. tpi awk dtg pkul 2. xpew sya x kisah awk. sya tetap setia tgu awk.,, walupun saya sejuk. . apabila awk peggang tgn sya. utk msuk dlm kereta sya sgt terharu. sbab awk snggup pgagg tgn sya. . . bler msuk je dlm kereta . awk bwk kwan awk.. xpew sya xkisah awk.. tpi awk kata ade sorg lagi kwan awk nk ikut. :) . . xkisah la jnji sya dpt bersama dgn awk. .

apabila kwan awk msuk dlm kereta ambil dia di sekolh dia.. mase tu sekolh ganti. .  apabila kami berborak2 . aku baru tersedar yang kwan awk sorg tu pngl awk Bie .sya dh syak dia adela kapel awk. . ternyata syak wasangka sya ternyata betul2. . . bler sampai je di AEON ipoh ,pasir putih. awk pluk pngn dia,..sya awk tnglkn di belakang. awk.. awk tau x sya sedih sgt :'( . sya rase nak blk jew..


laps tu,sya msuk toilet . sya naggis sorng2 awk.. :'( :'( .. sya menyesal sgt ikut awk, sya x sangka sya dbuat mcm nie. sya tau la sya hodoh. sya bkn mcm org lain. cute. tpi sya pun ade perasaan awk. :'( . smpai aty awk buat sya mcm tu?

Bler di depan awk. sya buat sya happy!!  mase tu. tapi hati sya. tuhan sahaja yg tau!!~ xpewla awk. mungkin awk bkn memang milik awk :'(


bler sya dh blk. bler sya smpai dirumah.. sya naggis jew..setiap mlm. sya berdoa pda tuhan utk cuba lupakn awk. tpi sya x mampu awk. kerna bertapa besr nyer cinta awk pda sya.. ya allah tlg la aku ya allah..~

walau awk bukan milik sya. tpi sya tetap tgu awk. smpai bller2 mungkin di sini, awk mungkin bukan milik sya.mungkin dia ats sana awk adlah untk sya <3

betol ckp mama. x semua yg kita inginkn kt dunia nie. kta akn dpt.terutama cinta . .



selamat tngl awk sya akn cuba sedaya upaya,untk lupakn awk. klau sya xdew msj awk, agy,. itu bermkna nama awk dlm hati sya sudh terpadam :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan